مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 02:202020-08-11بين الملل

ظریف: مطمئنم اعضای شورای امنیت تلاش مذبوحانه انتخاباتی آمریکا را ناکام می سازند


در هفته ها و ماه های حساس بعدی- اعضای شورای امنیت تلاشِ مذبوحانه انتخاباتیِ دولتِ مستأصلِ ایالات متحده برای نابودسازی موفقیت دیپلماتیک قرن بیست و یکم را ناکام می سازند.

- وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: اطمینان دارم که - در هفته ها و ماه های حساس بعدی- اعضای شورای امنیت تلاشِ مذبوحانه انتخاباتیِ دولتِ مستأصلِ ایالات متحده برای نابودسازی موفقیت دیپلماتیک قرن بیست و یکم را ناکام می سازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد ظریف در مقاله ای در ایران دیلی آنلاین نوشت: آنچه ما در ایران—که هدف شرورانه ترین و کورترین تحریم ها قرار گرفته ایم—از رژیم فعلی ایالات متحده مشاهده کرده­ ایم کاملاً واضح است: این دولت هیچ چشم­ انداز روشنی برای آینده جامعه جهانی ندارد.

سرسختی و غیرقابل پیش بینی بودن ایالات متحده هیچ ارتباطی با اجرای ماهرانه تئوری بازی ها ندارد.

رژیم فعلی در واشنگتن، صرف نظر از سوءمدیریت COVID19 در کشور خود یا تضعیف نمودن صلح و ثبات در خارج از کشور، هیچ برنامه واقعی ندارد، مگر اینکه کورکورانه به تمام کسانی که حامی حاکمیت قانون اند حمله کند.

نحوه برخورد ایالات متحده با قطعنامه 2231 شورای امنیت ملل متحد، که تایید کننده- و تفکیک ناپذیر از- برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، که معمولاً با عنوان توافق هسته ای ایران شناخته می شود، در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: مطمئنم اعضای شورای امنیت تلاش مذبوحانه انتخاباتی آمریکا را ناکام می سازند

ظریف: مطمئنم اعضای شورای امنیت تلاش مذبوحانه انتخاباتی آمریکا را ناکام می سازند