مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 01:452020-08-11سياسي

پیام منافقین به شهیده صدیقه رودباری


رییس بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: جشنواره «شیر زنان کویر» با رویکردهای مختلف و تولید مستند جایگاه زنان در هشت سال دفاع مقدس در استان سمنان در دستور کار قرار دارد و طرح اهدای خون شیر زنان کویر از مهم ترین برنامه های این جشنواره است که در استان سمنان اجرایی شد.

- رییس بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: جشنواره شیر زنان کویر با رویکردهای مختلف و تولید مستند جایگاه زنان در هشت سال دفاع مقدس در استان سمنان در دستور کار قرار دارد و طرح اهدای خون شیر زنان کویر از مهم ترین برنامه های این جشنواره است که در استان سمنان اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عفت دیابی که در جلسه کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان سمنان سخن می گفت، توضیح داد: شهیده صدیقه رودباری به عنوان شهید شاخص استان سمنان در سال جاری برگزیده شده است که با برنامه ریزی های اصولی برای افزایش شناخت اقشار مردم از رشادت های این بانوی شهیده اقدام خواهد شد.

وی از اجرای طرح دیوارنگاره ویژه شهیده رودباری در برخی از نقاط شهری استان سمنان خبر داد و افزود: چاپ و نشر خاطرات زنان ایثارگر از دیگر برنامه های کمیته زنان، خانواده، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام منافقین به شهیده صدیقه رودباری

پیام منافقین به شهیده صدیقه رودباری