مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 00:552020-08-11اقتصادي

تعویض 1400 کنتور خراب در زنجان


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از وجود 7 هزار کنتور خراب در استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از یک هزار و 400 دستگاه تعویض شده است.

- علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخورد با انشعابات غیر مجاز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از شناسایی 567 فقره انشعاب غیر مجاز آب در استان طی سال جاری خبر داد و افزود: از این تعداد بیش از 300 انشعاب در شهرهای استان و بیش از 250 فقره انشعاب در مناطق روستایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهرهای ابهر، زنجان و قیدار بیشترین تعداد انشعابات غیر مجاز را دارند، افزود: بیشترین انشعابات غیر مجاز روستایی نیز مربوط به شهرستان های خدابنده، زنجان و زرین آباد است.

جزءقاسمی خاطر نشان کرد: از مجموع انشعابات غیر مجاز کشف شده در استان زنجان 227 فقره از انشعابات به انشعاب غیر مجاز تبدیل شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان همچنین از وجود 7 هزار کنتور خراب در استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از یک هزار و 400 دستگاه تعویض شده است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد جمع آوری انشعابات غیر مجاز برای آبرسانی دائم و پایدار به مشترکان قانونی است، عنوان کرد: کاهش هدر رفت آب و افزایش درآمد ادارات از اهداف دیگر این اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض 1400 کنتور خراب در زنجان

تعویض 1400 کنتور خراب در زنجان