مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 20:252020-08-11اجتماعي

احداث مدارس جدید در تنگستان مطالبه مهم مردم شهرستان است


احداث مدارس جدید در تنگستان مطالبه مهم مردم شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور عصر سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش تنگستان اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش مهمترین نهاد تصمیم گیری برای آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: اگر توسعه و پیشرفت شهرستان برای ما مهم است باید به آموزش و پرورش به عنوان تاثیرگذارترین نهاد در توسعه کمک کنیم و هر میزان بتوانیم به آموزش و پرورش کمک کنیم به توسعه آینده شهرستان کمک کرده ایم.

رفیعی پور مهم ترین رسالت آموزش و پرورش را تعلیم و تربیت دانست و افزود: تعالی جامعه و تربیت فرزندان این مرز و بوم که آماده خدمت برای آینده کشور می شوند از وظایف آموزش و پرورش است.

فرماندار تنگستان با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید در احداث مدارس در شهرستان تنگستان بیان داشت: با توجه به آمار بالای مدارس تخریبی و علیرغم مشکلات مالی و اقتصادی دولت در هفت سال گذشته بالغ بر 40 مدرسه را در تنگستان ساخته و یا در حال احداث است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت احداث مدارس آمار قابل قبولی بوده، ولی نیاز به احداث مدارس جدید نیز از مطالبات مردم و نیاز مبرم شهرستان است.

رفیعی پور مشارکت خیرین در احداث مدارس را مهم دانست و افزود: جلب سرمایه های مردمی و مشارکت خیرین از منابع قابل اعتماد و ارزشمند است که با دعوت از خیرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مدارس جدید در تنگستان مطالبه مهم مردم شهرستان است

احداث مدارس جدید در تنگستان مطالبه مهم مردم شهرستان است