مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 18:402020-08-11پزشكي

تنها راه کاهش روند کرونا در قم، رعایت پروتکل‎ها است


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم روند مبتلایان به بیماری کرونا را همچنان افزایشی دانست و گفت: مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

- ایسنا/قم رییس دانشگاه علوم پزشکی قم روند مبتلایان به بیماری کرونا را همچنان افزایشی دانست و گفت: مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

محمدرضا قدیر در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان آخرین وضعیت مبتلایان به کووید19 در قم اظهار داشت: طی بیست وچهار ساعت گذشته 82 نفر در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا پذیرش شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: 59 مورد جدید در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان بستری و 55 نفر از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند، ترخیص شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 363 نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان های قم بستری هستند که حال 80 نفر آن ها وخیم است، همچنین در 24 ساعت گذشته 5 نفر که تست کرونای آن ها مثبت بود، جان خود را از دست دادند.

قدیر ابراز کرد: از همشهریان عزیز قمی خواهش می کنیم پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت کرده و با شستن دست، زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به ریشه کنی این بیماری کمک کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه کاهش روند کرونا در قم، رعایت پروتکل‎ها است

تنها راه کاهش روند کرونا در قم، رعایت پروتکل‎ها است