مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 18:202020-08-11ورزشي

چراغ سبز رسمی بایرن برای فروش ستاره اسپانیایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تنها یک سال از قرارداد تیاگو آلکانترا با بایرن مونیخ باقی مانده و وضعیت آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

- کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، تایید کرد که در صورت دریافت پیشنهادات مناسب برای تیاگو آلکانترا، این بازیکن را به فروش خواهند رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تنها یک سال از قرارداد تیاگو آلکانترا با بایرن مونیخ باقی مانده و وضعیت آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

طی هفته های گذشته بارها درباره پیشنهاد لیورپول به این ستاره اسپانیایی شایعاتی به گوش رسید اما هنوز هیچ موضع رسمی توسط باشگاه انگلیسی مطرح نشده است.

در ماه جولای بود که کارل هاینس رومنیگه تایید کرد که تیاگو آلکانترا پیشنهاد تمدید قرارداد با بایرن مونیخ را رد کرده است.

همچنین سرمربی موفق باواریایی ها یعنی هانسی فالک نیز پیش از بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی در این باره گفته بود: اگر او بخواهد به چالش خود در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد، من قطعاً این موضوع را درک خواهم کرد.

حالا اما کارل هاینس رومنیگه به شکل رسمی برای فروش این ستاره اسپانیایی چراغ سبز نشان داده و می گوید: در مورد تیاگو، مشخص است که او به ما اعلام کرده که قصد دارد یک چالش جدید را تجربه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز رسمی بایرن برای فروش ستاره اسپانیایی

چراغ سبز رسمی بایرن برای فروش ستاره اسپانیایی