مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 16:502020-08-11سياسي

پشت پرده هایی از ادغام دانشگاه کوثر بجنورد از زبان نماینده مجلس


نماینده 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از فعال بودن عده ای در درون استان به منظور فروش ساختمان دانشگاه کوثر و ادغام آن خبر داد.

- سید محمد پاک مهر در گفتگو با مهر اظهار کرد: زمانی که ایده راه اندازی دانشگاه کوثر در میان دلسوزان، بزرگان و نخبگان خراسان شمالی شکل گرفت عواملی چون پایین بودن سرانه درآمدی خانوارهای استان و شرایط خاص فرهنگی اقوام مد نظر بود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در استان پس از بررسی های کارشناسی موضوع و بررسی جوانب مختلف امر تصمیم بر احداث یک دانشگاه تک جنسیتی گرفته شد تا زمینه ادامه تحصیل دختران ایجاد شود.

وی حضور در دانشگاه تک جنسیتی را انگیزه ای برای دختران و اطمینان خاطری برای خانواده ها برشمرد و افزود: بررسی وضعیت دانشگاه ها به لحاظ تعداد دانشجو حکایت از افت کمی دارد و در خراسان شمالی نیز دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی کاهش چشم گیری در تعداد دانشجو دارند و دانشگاه بجنورد نیز توفیق خاصی در افزایش تعداد دانشجو نداشته؛ با این شرایط دانشگاه کوثر از 120 دانشجو به بیش از 3 هزار دانشجو رسیده است.

برتری دانشگاه کوثر در موفقیت های علمی از دانشگاه بجنورد سید محمد پاکمهر عنوان کرد: دانشگاه کوثر از منظر شاخص های مختلف و موفقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده هایی از ادغام دانشگاه کوثر بجنورد از زبان نماینده مجلس

پشت پرده هایی از ادغام دانشگاه کوثر بجنورد از زبان نماینده مجلس