مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 15:502020-08-11سياسي

خدمات نظام در استان کردستان به خوبی اطلاع رسانی نمی شود


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: یکی از ضعف های جدی ما در این استان از عدم اطلاع رسانی مناسب خدمات نظام به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود الله مرادی بعد از ظهر امروز سه شنبه در نشست هم افزایی در راستای ترویج فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر که به میزبانی صدا و سیمای مرکز کردستان برگزار شد، اظهار کرد: ترویج فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر یکی از رسالت های بسیار مهم برای تمامی اقشار جامعه است.

وی با بیان اینکه این فریضه دینی باید به صورت یک وظیفه شرعی و تکلیف عمومی از سوی اقشار مختلف جامعه دنبال شود، گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در قالب بخشنامه های اداری ممکن نیست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان یادآور شد: اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر با کار سخت و برخوردی نیز ممکن نیست و به همین دلیل نیاز است که ما به امر تذکر لسانی به عنوان یک اولویت توجه جدی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر لزوم بهره برداری از ظرفیت رسانه ها به عنوان یک ضرورت در عصر حاضر عنوان کرد: امروز رسانه ها می توانند در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر پیشگام باشند و خوشبختانه این مهم در استان کردستان به بهترین شکل ممکن دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات نظام در استان کردستان به خوبی اطلاع رسانی نمی شود

خدمات نظام در استان کردستان به خوبی اطلاع رسانی نمی شود