مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 15:402020-08-11سياسي

مطالبه گری مردم از مسئولان رویکرد جدید ستاد امر به معروف است


معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور مطالبه گری مردم از مسئولین را رویکرد و اولویت جدید این ستاد عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین علی مددی بعد از ظهر امروز سه شنبه در نشست هم افزایی رسانه ای برای ترویج فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر که به میزبانی شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر ترویج امر بسیار مهم مطالبه گری مردم از مسئولان است.

وی ادامه داد: برای اینکه ما بتوانیم در جامعه ای سالم و عاری از فساد زندگی کنیم نیازمند مطالبه گری مردم از مسئولان در تمامی حوزه ها هستیم و به همین دلیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر تلاش می کند تا امر مطالبه گری مردم از مسئولان را به صورت جدی و به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار دهد.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: این مطالبه گری باید از همه مسئولان کشوری و استانی و حتی شهرستانی مورد توجه قرار گرفته و در یک چهارچوب و قاعده مشخص انجام و پیگیری شود.

وی ضمن گلایه از دولت در راستای عدم همکاری مناسب با ستاد امر به معروف و نهی از منکر این کشور عنوان کرد متاسفانه دولت با این ستاد همراهی خوبی ندارد و در راستای همین عدم همراهی در سال جاری شاهد کاهش 40 درصدی بودجه ستاد هستیم وی در بخش دیگری از سخنان خود به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری مردم از مسئولان رویکرد جدید ستاد امر به معروف است

مطالبه گری مردم از مسئولان رویکرد جدید ستاد امر به معروف است