مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 14:202020-08-11پزشكي

یک متخصص بیماری های عفونی: بروز بحران پاییز در صورت عدم رعایت همگانی


متخصص بیماریهای عفونی بیمارستان های سیرجان گفت: بیماری کرونا روی خشن خود را در سیرجان نشان داده چرا که علی رغم اینکه در برخی روزها تعداد بستری های جدید کرونا گاها کاهش داشته است اما بیماران بستری بدحال کرونا آنهم با کاهش سن مبتلایان در سیرجان رو به افزایش است.

- یک متخصص بیماری های عفونی: بروز بحران پاییز در صورت عدم رعایت همگانی ایسنا/کرمان متخصص بیماریهای عفونی بیمارستان های سیرجان گفت: بیماری کرونا روی خشن خود را در سیرجان نشان داده چرا که علی رغم اینکه در برخی روزها تعداد بستری های جدید کرونا گاها کاهش داشته است اما بیماران بستری بدحال کرونا آنهم با کاهش سن مبتلایان در سیرجان رو به افزایش است.

دکتر محمد ندیمی در گفت و گو با ایسنا گفت: تغییرات در افزایش سرایت بیماری کرونا و نیز افزایش بیماران با حال وخیم در بدو بیماری نگران کننده است و این مساله باعث اشغال بیشتر تخت های آی.

سی.

یو در بیمارستان های سیرجان شده است.

وی ادامه داد: در ایام عزاداری محرم سعی کنیم تجمع غیرضروری نداشته باشیم چرا که اگر رعایت نکنیم باید در پاییز و زمستان منتظر بحران شدید و نگران کننده ای باشیم.

این متخصص بیماریهای عفونی بیمارستان های سیرجان گفت: بیماری کرونا روی خشن خود را در سیرجان نشان داده چرا که علی رغم اینکه در برخی روزها تعداد بستری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک متخصص بیماری های عفونی: بروز بحران پاییز در صورت عدم رعایت همگانی

یک متخصص بیماری های عفونی: بروز بحران پاییز در صورت عدم رعایت همگانی