مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 13:402020-08-11بين الملل

بازداشت شدگان پرونده انفجار بیروت در برابر قاضی نظامی


پس از گذشت چهار روز از اقدامات مربوط به بازداشت ها در پرونده انفجار بیروت، دادستانی کل دادگاه تجدیدنظر لبنان دستورات لازم را برای سپردن بازداشت شدگان این پرونده به دادستانی صادر کرد تا این افراد به قاضی تحقیقات نظامی برای صدور حکم بازداشت ارجاع داده شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت النشره، میشل عون، رییس جمهوری لبنان امروز، سه‌شنبه حکم ارجاع پرونده انفجار بندر بیروت به شورای دادگستری را امضا کرد.

دادستانی کل دادگاه تجدیدنظر لبنان دستورات لازم را صادر کرده است تا بازداشت شدگان در پرونده انفجار بیروت موقتا به این دادستانی سپرده شوند تا آن‌ها را به منظور صدور احکام جلب به قاضی تحقیقات نظامی ارجاع دهد.

دادستانی کل لبنان در انتظار تعیین یک بازرس دادگستری است که این پرونده را در دست بگیرد و دادستانی کل نیز تحقیقات اولیه از سایر افراد مظنون و شاهدان را دنبال کند و مدارک را به صورت متوالی به بازرس دادگستری بفرستد.

همچنین به نوشته الشرق الاوسط، به این ترتیب تحقیقات قضایی و امنیتی در خصوص انفجار بندر بیروت، مسیر‌های متعددی را طی می‌کند.

اما برجسته‌ترین این تحقیقات، این است که غسان عویدات، دادستان کل شروع به بازجویی از فرماندهان دستگاه‌های امنیتی در لبنان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت شدگان پرونده انفجار بیروت در برابر قاضی نظامی

بازداشت شدگان پرونده انفجار بیروت در برابر قاضی نظامی