مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-11سياسي

مراسم عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود


استاندار مازندران ، فرمایشات مقام معظم رهبری را در خصوص برگزاری عزاداری ماه محرم فصل الخطاب دانست و گفت: این مراسم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حسین زادگان عصر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی عزاداری ایام محرم با قدردانی از حمایت های مشفقانه نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: در خصوص عزاداری ماه محرم فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و باید مراسم ایام ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی رعایت شود.

وی تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تبعیت از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تکلیف همه را در اجرای مراسم ماه محرم مشخص کرده است، لذا نباید به مدیرانی که در این راستا بر اساس دستورالعمل ها عمل می کنند، خرده گرفت.

نماینده عالی دولت در استان با عنوان اینکه تمامی تصمیمات در ستاد ملی مقابله با کرونا بر مبنای صیانت از سلامت مردم اتخاذ می شود و پشتوانه کارشناسی در این راستا دارد، اظهار نمود: رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا می بایست اولویت همه در برگزاری مراسم ماه محرم باشد، لذا با توجه به اینکه آیین ها و مراسم ماه محرم در شهرهای مختلف متفاوت است می بایست در تصمیم گیری ها مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

مراسم عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود