مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:452020-08-11سياسي

خانه امید بازنشستگان در 4 شهرستان کردستان احداث می شود


مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان با اشاره به کلنگ زنی خانه امید بازنشستگان شهرستان سقز، گفت : احداث خانه امید در شهرستان های بیجار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد احمدی ظهر امروز در نشست کانون بازنشستگان با استاندار کردستان اظهار کرد: در تقویم رسمی کشور 25 ذی الحجه به عنوان روز تکریم خانواده و بازنشستگان نامگذاری شده و این نشست نیز به همین منظور و در راستای بزرگداشت مقام شامخ این گنجینه های تجربه، دانش و اندیشه برگزار شد.

وی با اشاره به کلنگ زنی خانه امید بازنشستگان شهرستان سقز، اظهار کرد: احداث خانه امید در شهرستان های بیجار، قروه و مریوان که بعد از سقز به ترتیب بیشترین آمار بازنشستگان استان را دارند در دستور کار صندوق بازنشستگی استان قرار دارد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کردستان اضافه کرد: طی هفته آینده در راستای واگذاری زمین برای احداث خانه امید بیجار جلسه ای برگزار می شود و امیدواریم هرچه زودتر بستر عملیاتی شدن این مهم با نگاه ویژه و حمایت مسئولان در این شهرستان و سایر شهرستان های استان فراهم شود.

احمدی خاطرنشان کرد: همسان سازی حقوق از دیگر خواسته های به حق بازنشستگان است که استان ما دومین استان کشور بود که در این زمینه به درخواست ستاد مرکزی، نظراتی را ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه امید بازنشستگان در 4 شهرستان کردستان احداث می شود

خانه امید بازنشستگان در 4 شهرستان کردستان احداث می شود