مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-11دانش

دانشجویان با توجه به نیازهای روز جامعه تربیت شوند


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت گفت: دانش جویان دانشگاه ها باید با توجه به نیازهای روز جامعه و با هدف رفع مشکلات تربیت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در این آیین که امروز (سه شنبه) به صورت مجازی در محل دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، با اشاره به رشد جشنواره بین المللی حرکت در چند سال اخیر اظهار کرد: جشنواره بین المللی حرکت زمینه خوبی را برای کارهای مشترک و گروهی علمی در جهت یک موضوع خاص برای دانشجویان فراهم کرده و در این راستا باید به سمت انجام امور علمی گروهی و مشترک در دانشگاه ها نیز حرکت کنیم زیرا وقتی دانشگاه های مختلف در کنار هم قرار می گیرند در حل مشکلات کشور، جامع نگری بیشتری پیدا می کنند.

وی افزود: این جشنواره زمینه های خوبی برای توجه به کاربست دانش و همچنین فعالیت های مشترک علمی، بین المللی فراهم کرده است.

وزیر علوم با اشاره به حمایت دانشگاه ها از انجمن های علمی دانشجویی در سال های اخیر گفت: حضور دانشجویان در قالب انجمن های علمی در سال های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و با این اوصاف هم نسل جدیدی از دانشگاه را پیش رو داریم و هم دانش آموخته هایی که باید منطبق با نیازهای روز تربیت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان با توجه به نیازهای روز جامعه تربیت شوند

دانشجویان با توجه به نیازهای روز جامعه تربیت شوند