مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-11دانش

لزوم تربیت دانش آموخته های دانشگاه ها با توجه به نیاز های روز جامعه


وزیرعلوم در اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت گفت: دانش آموخته های دانشگاه ها باید با توجه به نیاز های روزجامعه و با هدف رفع مشکلات تربیت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت گفت: دانش آموخته های دانشگاه ها باید با توجه به نیاز های روزجامعه و با هدف رفع مشکلات تربیت شوند.

در این آیین که پیش ازظهر امروز (سه شنبه) به صورت مجازی در محل دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد، غلامی با اشاره به رشد جشنواره بین المللی حرکت در چند سال اخیر اظهار داشت: جشنواره بین المللی حرکت زمینه خوبی را برای کار های مشترک و گروهی علمی در جهت یک موضوع خاص را برای دانشجویان فراهم کرده و در این راستا باید به سمت انجام امور علمی گروهی و مشترک در دانشگاه ها نیز حرکت کنیم، زیرا وقتی دانشگاه های مختلف در کنار هم قرار می گیرند در حل مشکلات کشور، جامع نگری بیشتری پیدا می کنند.

وی افزود: این جشنواره زمینه های خوبی برای توجه به کاربست دانش و همچنین فعالیت های مشترک علمی، بین المللی فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تربیت دانش آموخته های دانشگاه ها با توجه به نیاز های روز جامعه

لزوم تربیت دانش آموخته های دانشگاه ها با توجه به نیاز های روز جامعه