مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-11سياسي

آغاز به کار هشتمین کنفرانس ملی سوخت و احتراق ایران در دانشگاه تبریز


هشتمین کنفرانس ملی تخصصی سوخت و احتراق ایران به صورت مجازی به مدت دو روز با پیام معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز آغاز بکار کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی هشتمین کنفرانس ملی تخصصی سوخت و احتراق ایران به صورت مجازی به مدت دو روز با پیام معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز آغاز بکار کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز در ابتدای این کنفرانس، ضمن ابراز خرسندی از میزبانی دانشگاه تبریز برای برگزاری این کنفرانس، گفت: دانشگاه تبریز به عنوان یکی از معتبرترین مراکز علمی و پژوهش کشور از پتانسیل ها و توانمندی های زیادی در سطح ایران و کشورهای همجوار برخوردار است.

وی اضافه کرد: امضاء تفاهم­نامه همکاری علمی و پژوهشی با بیش از 200 دانشگاه جهان و مسئولیت دبیرخانه کمیته مشترک عملیاتی سازی تفاهم نامه بین وزارت علوم، تحقیقات فناوری و شورای علم و فناوری ترکیه (توبیتاک) نشان از عزم جدی مسئولین دانشگاه برای انجام فعالیت های علمی و پژوهشی در راستای پیشرفت کشور است.

وی، ضمن تجلیل از خدمات علمی دکتر سید وهاب پیروزپناه استاد فقید دانشکده مکانیک در زمینه علم احتراق، افزود: به پاس زحمات اساتید این دانشکده در حال حاضر نیز مفتخریم دو نفر از اساتید این دانشکده جزء یک دانشمندان برتر جهان هستند و با توجه به سابقه درخشان دانشکده فنی ومهندسی مکانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار هشتمین کنفرانس ملی سوخت و احتراق ایران در دانشگاه تبریز

آغاز به کار هشتمین کنفرانس ملی سوخت و احتراق ایران در دانشگاه تبریز