مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-11اقتصادي

جهانگیری: واکسن آنفلوآنزا باید در حد نیاز کشور تامین شود


واکسن آنفلوآنزا باید حتماً در حد نیاز کشور تامین شود و در خصوص واکسن کرونا نیز وزارت بهداشت باید به جامعه اطمینان بدهد که برنامه ریزی لازم برای تولید و خرید این واکسن از شرکت ها و کشورهای پیشتاز در تولید در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه بررسی مسائل مربوط به تامین کالاهای اساسی و ضروری پیش از ظهر امروز(سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه بر ضرورت برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت مستمر از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بانک مرکزی و سایر دستگاه های مرتبط بر نحوه تامین کالاهای اساسی و دارو در کشور تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های متولی تامین کالاهای اساسی باید علاوه بر برنامه ریزی برای تامین نیازهای جاری کشور، جلساتی را نیز به صورت مستمر برای بررسی و ارزیابی میزان ذخایر کالاهای اساسی برگزار کنند تا این ذخایر از میزان مصوب کاهش پیدا نکند.

وی همچنین با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده از سوی رییس سازمان غذا و دارو در خصوص اقدامات این وزارتخانه برای ساخت واکسن برای تامین این محصولات را پرداخت کند تا مشکلی برای تولید محصولات زراعی و باغی وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: واکسن آنفلوآنزا باید در حد نیاز کشور تامین شود

جهانگیری: واکسن آنفلوآنزا باید در حد نیاز کشور تامین شود