مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-11حوادث

افزایش 88 درصدی کشف مواد مخدر در خواف


فرمانده انتظامی شهرستان خواف گفت: کشف مواد مخدر در شهرستان خواف طی چهار ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 88 درصدی داشته است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده امروز در نشست خبری با اشاره به کاهش 13 درصدی میزان تصادفات منجر به فوت در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: این در حالی است که با توجه به نبود جاده کمربندی و وضعیت جاده های منتهی به این شهرستان میزان تردد وسایل نقلیه به خصوص خودروهای سنگین در جاده ها افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان خواف اظهار کرد: سرعت در ساخت و دو بانده کردن جاده رشتخوار به خواف از نیازهای اساسی این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه میزان وقوع سرقت در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد کاهش داشته است، افزود: کشف مواد مخدر در این شهرستان طی چهار ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 88 درصدی داشته است.

حسینعلی زاده بیان کرد: هر اندازه اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و گزارش ها دقیق و صحیح تر انجام شود، در افزایش اتحاد و همدلی و انسجام جامعه بسیار مؤثر است.

گفتنی است، برای نخستین بار مشاور اهل سنت در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان تلفیقی خواف از بین نیروهای بومی منطقه انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 88 درصدی کشف مواد مخدر در خواف

افزایش 88 درصدی کشف مواد مخدر در خواف