مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-11اقتصادي

بهره برداری از دو ایستگاه درون شهری متروی کرج تا پایان سال


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: شورای شهر کرج متعهد شده تعداد 2 ایستگاه شهری در خیابان شهید بهشتی افتتاح شود.

- زهرا عربشاهی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: تملک دارایی تمامی استان کشور با کاهش همراه بوده است که در برخی از استان ها این روند تا 14 درصد نیز کاهش داشته اما شرایط در البرز به نسبت مساعد تر بوده و شاهده رشد نیم درصدی تملک دارایی نسبت به مشابه سال گذشته هستیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز با اشاره به اینکه تحریم ها و جنگ اقتصادی در کنار بیماری کرونا شرایط اقتصادی کشورها دچار چالش کرده است ، اظهار کرد: اعتبار عمرانی سال جاری برای استان البرز 400 میلیارد تومان اعلام شده است.

عربشاهی یادآور شد: این بودجه در قیاس با بودجه تخصیص داده شده به شهرداری محدود تر به نظر می رسد، اما این بودجه به مسائل خاص استانی تعلق خواهد گرفت.

وی بیان کرد: البته در این میان گاها شرایطی نیز به وجود می آید که با افزایش اعتبار استانی همراه می شویم، برای مثال بازدید رییس سازمان برنامه وبودجه کشور در حاشیه بازدید از قطعه دوم آزادراه تهران-شمال معادل کل بودجه استان برای البرز در نظر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دو ایستگاه درون شهری متروی کرج تا پایان سال

بهره برداری از دو ایستگاه درون شهری متروی کرج تا پایان سال