مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-11سياسي

دولت هیچ سیاستی در حوزه راه و شهرسازی ندارد/ حمل و نقل ما سنتی است


در 7 سال گذشته هیچ سیاست مشخصی در بحث راه و شهرسازی نداشته ایم و حمل و نقل ما هم بسیار سنتی است.

- مجتبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه ایران با وجود تحریم های ظالمانه در حوزه حمل و نقل هوایی جزء کشورهایی است که دارای ایمن ترین پروازها است، گفت: این مسئله نشان دهنده آن است که ما به خوبی توانسته ایم از ظرفیت های خود استفاده کنیم.

وی بیان کرد: البته وضعیت ما در بحث سیاست گذاری به لحاظ حذف شدن از کریدورهای بین المللی خوب نیست و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام نشده و تنها به ارائه گزارش بسنده کرده ایم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به راحتی و به واسطه اقداماتی که در محور مقاومت انجام داده ایم، می توانیم از راه سوریه به دریای مدیترانه متصل شویم و از بنادر این کشور استفاده کنیم.

یوسفی با اشاره به اینکه همچنین می توانیم از طریق ترانزیت از لاذقیه به جنوب اروپا وصل شویم، اظهار داشت: اگر بخواهیم از چابهار یا بندر امام(ره) به جنوب اروپا وصل شویم، سه روز زمان می برد که در کاهش هزینه ها موثر است اما اگر همین مسیر از راه دریایی طی شود، 10 روز به طول می انجامد.

وی گفت: در حال حاضر به دلیل نبود زیرساخت ها نمی توانیم مسیرهای جدید کریدوری ایجاد کنیم در صورتی که می توان سرمایه های مردم در بورس را به کمک دولت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت هیچ سیاستی در حوزه راه و شهرسازی ندارد/ حمل و نقل ما سنتی است

دولت هیچ سیاستی در حوزه راه و شهرسازی ندارد/ حمل و نقل ما سنتی است