مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-11سياسي

فعالیت جهادی دانشجویان بسیجی فقط به عشق علی


مسؤول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین از مشارکت دانشجویان در بازسازی خانه های برخی از نیازمندان در مناطق محروم، توزیع بسته های غذایی و دیگر اقدامات جهادی در راستای پویش «فقط به عشق علی» خبر داد.

- بهمن حیدری مسؤول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و امامت، دانشجو معلمان بسیجی قزوین به همراه دیگر دانشجویان بسیجی با مشارکت در پویش مردمی فقط به عشق علی به کمک خانواده های نیازمند شتافتند.

وی از تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در دهه ولایت و امامت خبر داد و گفت: علاوه بر بسته های معیشتی،  بیش از 80 بسته میوه ی نوبرانه بین عزیزان مان در سرای سالمندان امیرالمومنین و  بیش از 40 بسته میوه نوبرانه به همراه بسته فرهنگی به خانه دختران سایه توسط دانشجو معلمان بسیجی استان قزوین، تقدیم شد.

حیدری در ادامه گفت: گروه جهادی ثامن الائمه(ع) به نیابت از شهید مدافع سلامت دکترمحمدرضا دارینی تعداد 124 عدد نوشیدنی زعفرانی به جهت تقدیر و قدردانی از کادر درمان در بیمارستان های استان قزوین توزیع کردند.

افزود: دانشجویان بسیجی با حضور در روستای سنجانک و شنازند از توابع شهرستان قزوین، اقدام  به ویزیت رایگان اهالی شریف این دو روستا نمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت جهادی دانشجویان بسیجی فقط به عشق علی

فعالیت جهادی دانشجویان بسیجی فقط به عشق علی