مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-11بين الملل

دخالت بایدن در انتخابات بلاروس؛ «به حق تظاهرات احترام بگذارید»


نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا با تکرار اتهاماتی علیه انتخابات ریاست جمهوری بلاروس، از دولت این کشور خواست به حق مردم برای تظاهرات احترام بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از مقام های مختلف آمریکایی و اروپایی در اتهام زنی به انتخابات ریاست جمهوری بلاروس، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری پیش روی ایالات متحده نیز در تلاش برای عقب نماندن از آنها نتایج آن انتخابات را محکوم کرد.

  بایدن امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه ای در وبگاه مدیوم ، مدعی شد که انتخابات ریاست جمهوری بلاروس عادلانه و آزاد نبود و از دولت این کشور خواست تا به حقوق بلاروسی ها برای شرکت در تجمعات مسالمت آمیز احترام بگذارد .

به نوشته خبرگزاری ).

به دنبال اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری بلاروس، اعتراضاتی در این کشور به راه افتاد و آنطور که نماینده گروه راستگرای اسپرینگ96 (بهار 96) در بلاروس به رویترز گفته، اعتراضات و درگیری ها بعد از پایان رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری این کشور، یک کشته و بیش از 12 زخمی بر جا گذاشته است.

گزارش های اولیه حاکی از آن بود که حداقل در 20 شهر بلاروس از جمله در مینسک پایتخت این کشور تجمعات اعتراضی برگزار شده و پلیس نیز علیه معترضان از گاز اشک آور استفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت بایدن در انتخابات بلاروس؛ «به حق تظاهرات احترام بگذارید»

دخالت بایدن در انتخابات بلاروس؛ «به حق تظاهرات احترام بگذارید»