مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-11سياسي

8 جهیزیه و آزادی 4 زندانی و اطعام 101 هزار نفر عیدی اوقاف به یزدی ها


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از تهیه هشت سری جهیزیه برای نوعروسان، آزادی چهار زندانی و اطعام گسترده مردم به مناسبت عید سعیدغدیرخم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسین زارع زاده با اشاره به تاکید ائمه اطهار در روایات برای اطعام مؤمنان در روز عید غدیرخم، اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر خم بیش از 101 هزار و 570 پرس غذا از محل اجرای نیات موقوفات، مراکز افق امامزادگان و خیران پخت شد.

وی با بیان اینکه برای تهیه و طبخ غذا بیش از 8 میلیارد و 604 میلیون ریال هزینه شده است، افزود: بر اساس نیت واقفان و خیران بخشی از غذاهای طبخ شده بین عموم مردم و بخشی نیز تنها بین سادات، طلاب و نیازمندان توزیع شد.

زارع زاده یادآور شد: در این ضیافت علوی تعداد زیادی از برادران اهل سنت نیز بر سر سفره امیرالمومنین (ع) میهمان شدند.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت این عید بزرگ، 2 هزار و 80 بسته کمک های مومنانه در قالب طرح تبرکات علوی و با هزینه 2 میلیارد و 922 میلیون ریال تهیه و در اختیار خانواده های آسیب پذیر قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد اضافه کرد: 8 هزار و 200 قرص نان و بیش از 1000 کیلوگرم شیرینی و خرما در مجموع به ارزش 495 میلیون ریال از محل اجرای نیت موقوفات تهیه و در اختیار موقوف علیهم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 جهیزیه و آزادی 4 زندانی و اطعام 101 هزار نفر عیدی اوقاف به یزدی ها

8 جهیزیه و آزادی 4 زندانی و اطعام 101 هزار نفر عیدی اوقاف به یزدی ها