مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-11پزشكي

اهمیت اندازه گیری هورمون تیرویید پیش از بارداری


یک متخصص زنان و زایمان در چهارمحال و بختیاری بر اهمیت اندازه گیری سطح هورمون تیرویید پیش از بارداری تاکید کرد و گفت: اندازه گیری هورمون TSH ( هورمون تیرویید) باید در فاصله 6 صبح تا 8 شب صورت بگیرد تا تغییرات شبانه تاثیری بر نتایج آزمایشگاهی و تشخیصی نگذارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک متخصص زنان و زایمان در چهارمحال و بختیاری بر اهمیت اندازه گیری سطح هورمون تیرویید پیش از بارداری تاکید کرد و گفت: اندازه گیری هورمون TSH ( هورمون تیرویید) باید در فاصله 6 صبح تا 8 شب صورت بگیرد تا تغییرات شبانه تاثیری بر نتایج آزمایشگاهی و تشخیصی نگذارد.

نسترن زمانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه از هفته شش تا هشتم حاملگی غلظت هورمون تیرویید در خون افزایش پیدا می کند و تا زمان زایمان هم بالا باقی می ماند، اظهار کرد: اندازه گیری هورمون TSH ( هورمون تیرویید) باید در فاصله 6 صبح تا 8 شب صورت بگیرد تا تغییرات شبانه تاثیری بر نتایج آزمایشگاهی و تشخیصی نگذارد.

وی با تاکید بر اندازه گیری سطح هورمون تیرویید پیش از بارداری، گفت: خانمی که قصد بارداری داشته و مبتلا به پرکاری تیرویید است، باید قبل از بارداری با پزشک مشورت کند و بهترین زمان برای لقاح آن است که سطح هورمون تیرویید به حد نرمال رسیده باشد، درغیر این صورت بایستی از بارداری جلوگیری شود و اگر قصد ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت اندازه گیری هورمون تیرویید پیش از بارداری

اهمیت اندازه گیری هورمون تیرویید پیش از بارداری