مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-11اقتصادي

اعمال خاموشی 4 ساعته برای چاه های کشاورزی اسدآباد


مدیر شرکت توزیع برق شهرستان اسدآباد اعلام کرد: براساس قانون ابلاغی خاموشی چهار ساعته در طول شبانه روز برای چاه های کشاورزی در این شهرستان اعمال می شود.

- ایسنا/همدان مدیر شرکت توزیع برق شهرستان اسدآباد اعلام کرد: براساس قانون ابلاغی خاموشی چهار ساعته در طول شبانه روز برای چاه های کشاورزی در این شهرستان اعمال می شود.

نورالدین مرادی عاشور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از مجموع 980 حلقه چاه کشاورزی تاکنون 695 حلقه چاه کشاورزی به کنتور هوشمند مجهز شدند که در مرحله اول طرح خاموشی برای این نوع از چاه ها اعمال خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از اضافه برداشت و مدیریت مصرف آب و برق عنوان کرد و یادآور شد: پیک مصرف برق از ساعت 12 ظهر تا شش عصر بوده که با مشارکت کشاورزان باید مصرف برق مدیریت شود.

مرادی عاشور با بیان اینکه این قانون هم اکنون فقط برای چاه های کشاورزی دارای کنتور هوشمند اجرا می شود، تصریح کرد: امیدواریم اداره امور آب نسبت به نصب کنتور هوشمند در تمامی 980 حلقه چاه کشاورزی اقدام کند تا قانون قطعی چهار ساعته برای همه یکسان اجرا شود.

وی تعداد مشترکان برق شهرستان اسدآباد شامل مشترکین خانگی، کشاورزی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی را 39 هزار 850 مشترک برشمرد و گفت: در سه ماه ابتدای سال جاری 100 فقره استفاده غیرمجاز از شبکه برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال خاموشی 4 ساعته برای چاه های کشاورزی اسدآباد

اعمال خاموشی 4 ساعته برای چاه های کشاورزی اسدآباد