مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-11سياسي

هیات های مذهبی خراسان شمالی، میزبان نذر ماسک


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: نذر ماسک برای افرادی که هر ساله نذورات مختلفی به هیات های مذهبی داشتند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از نیازهای کنونی جامعه نیز است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: نذر ماسک برای افرادی که هر ساله نذورات مختلفی به هیات های مذهبی داشتند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از نیازهای کنونی جامعه نیز است.

حجت الاسلام علی خادمی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است، اظهار کرد: زنده نگه داشتن ارزش های محرم امری ضروری و واجب است و از سوی دیگر با شرایط کنونی که در داخل و خارج از کشور وجود دارد، نیازمندیم تا از عاشورا الهام بگیریم.

وی اضافه کرد: به هیات ها دستورالعمل های مربوطه ارائه خواهد شد و مراسمات محرم در سال جاری نیز پرشور تر از سال های گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

خادمی با تاکید براینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و.

از آغاز تا پایان مراسم ها ضروری است، افزود: مراسم روضه خوانی و سخنرانی زیر سقف ها امکان برگزاری وجود دارد اما مراسم سینه زنی در فضای باز انجام می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه در هیات ها سفره ای انداخته نمی شود، تصریح کرد: اگر غذایی پخت می شود باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های مذهبی خراسان شمالی، میزبان نذر ماسک

هیات های مذهبی خراسان شمالی، میزبان نذر ماسک