مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:202020-08-10اقتصادي

فاز یک نیروگاه 6 مگاواتی شهرک صنعتی شیراز آماده بهره برداریست


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع نیروی برق شیراز گفت: فاز اول از نیروگاه 6 مگاواتی شهرک بزرگ صنعتی شیراز آماده بهره برداری است.

- ایسنا/فارس معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع نیروی برق شیراز گفت: فاز اول از نیروگاه 6 مگاواتی شهرک بزرگ صنعتی شیراز آماده بهره برداری است.

محمدرضا منصوری صبا سه شنبه 21 مرداد در جمع خبرنگاران، با تبریک روز و هفته خبرنگار و قدردانی از آنچه همراهی رسانه ها با صنعت برق در استان فارس و خصوصا شهر شیراز عنوان می کرد، افزود: این نیروگاه، یک نیروگاه مولد مقیاس کوچک 6 مگاواتی است که در فاز اول آن 4 مگاوات آماده بهره برداری خواهد شد.

منصوری صبا اعتبار هزینه شده برای این نیروگاه را بالغ بر400 میلیارد ریال اعلام و ا ضافه کرد: این نیروگاه توسط بخش خصوصی و با همراهی توزیع نیروی برق شیراز و همکاری شرکت رعد فرازان انرژی شیراز طی مدت 3 سال احداث و آماده بهره برداری شده است.

مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع برق شیراز با بیان اینکه فاز اول این نیروگاه با ظرفیت 4 مگاوات آماده بهره برداری است، گفت: برای آماده سازی و احداث این نیروگاه، شرکت شهرکهای صنعتی همکاری و همراهی مناسبی را با سرمایه گذار داشته که قابل قدردانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز یک نیروگاه 6 مگاواتی شهرک صنعتی شیراز آماده بهره برداریست

فاز یک نیروگاه 6 مگاواتی شهرک صنعتی شیراز آماده بهره برداریست