مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:202020-08-10پزشكي

لزوم نظارت جدی بر دفاتر پیشخوان دولت در زنجان


رعایت پروتکل های بهداشتی در دفاتر پیشخوان دولت در این استان 19 درصد از متوسط کشوری پایین تر است که باید تمهیدات لازم در این زمینه اتخاذ شده و نظارت جدی بر این دفاتر انجام شود.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در دفاتر پیشخوان دولت در این استان 19 درصد از متوسط کشوری پایین تر است که باید تمهیدات لازم در این زمینه اتخاذ شده و نظارت جدی بر این دفاتر انجام شود.

فتح الله حقیقی شامگاه دیروز (20 مردادماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اهدای دو دستگاه آنژیوگرافی و سی تی اسکن به استان زنجان توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: عملکرد دانشگاه پیام نور استان در رابطه با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد اصلا قابل قبول نبوده و در صورتی که نمی توانند آزمون را به نحو احسن برگزار کنند، باید مسئولیت این بخش به دستگاه های دیگر واگذار شود.

وی در رابطه با اختصاص 488 میلیارد تومان به کارگاه ها و واحدهای آسیبدیده از بیماری کرونا در استان زنجان، افزود: بنده در خصوص این موضوع اصلا از عملکرد بانک ها و 12 دستگاه استان راضی نیستم؛ بنابراین باید جلسه اضطراری در این رابطه برگزار شود، زیرا مردم آسیب دیده اند، به همین خاطر باید همه تلاش خود را برای ثبت نام اعطای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت جدی بر دفاتر پیشخوان دولت در زنجان

لزوم نظارت جدی بر دفاتر پیشخوان دولت در زنجان