مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-10سياسي

ساخت یادمانی برای «شهدای راه آهن»/ مردم در طرح و ایده شریکند


مردم در طرح و ارائه ایده برای مسابقه «طراحی بنای یادبود شهدا و ایثارگران راه آهن» شریک هستند چون هر کسی ذهنیتی خاص نسبت به شهدای راه آهن و نقش آن ها در دوران جنگ تحمیلی دارد.

- مردم در طرح و ارائه ایده برای مسابقه طراحی بنای یادبود شهدا و ایثارگران راه آهن شریک هستند چون هر کسی ذهنیتی خاص نسبت به شهدای راه آهن و نقش آن ها در دوران جنگ تحمیلی دارد.

علی یزدانی کارگردان و مجری طرح مسابقه طراحی بنای یادبود شهدا و ایثارگران راه آهن درباره برگزاری این رویداد هنری به خبرنگار مهر گفت: طی تصمیمی قرار شد راه آهن جمهوری اسلامی ایران سمبل و نشانی برای شهدای خود داشته باشد و پس از طرح این موضوع، تصمیم گرفتیم تا آن را در قالب یک مسابقه هنری اجرایی کنیم که طی یک فراخوان ملی از هنرمندان دعوت کردیم تا در این زمینه مشارکت کنند.

وی تاکید کرد: قرار شد از آشنایی مردم با راه آهن استفاده کنیم و مردم را برای ایجاد یک اثر فاخر با موضوع شهدا در این رویداد فرهنگی شریک کرده و پای کار بیاوریم تا کاری درخور شأن و منزلت شهدای راه آهن تولید شود و بتوانیم در این اثر به درستی نقش و عملکرد راه آهن را در قالب یک اثر هنری به تصویر بکشیم.

به گفته یزدانی، آثاری که هنرمندان و علاقمندان برای ما ارسال می کنند صرفاً نباید به هنر مجسمه سازی بپردازد بلکه در متن فراخوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت یادمانی برای «شهدای راه آهن»/ مردم در طرح و ایده شریکند

ساخت یادمانی برای «شهدای راه آهن»/ مردم در طرح و ایده شریکند