مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-10سياسي

محرومیت زدایی از هلیلان سرعت می گیرد


استاندار ایلام ضمن قدردانی از تلاش های بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی از شهرستان ملکشاهی، گفت: از امروز با تلاش این بنیاد شاهد تسریع محرومیت زدایی از شهرستان هلیلان نیز خواهیم بود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام ضمن قدردانی از تلاش های بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی از شهرستان ملکشاهی، گفت: از امروز با تلاش این بنیاد شاهد تسریع محرومیت زدایی از شهرستان هلیلان نیز خواهیم بود.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان هلیلان که با حضور منصوری معاون بنیاد مستضعفان کشور و مدیرعامل بنیاد علوی برگزار شد با اشاره به این مهم که بنیادمستضعفان نقش مهمی در عمران و آبادانی و رفع محرومیت در کشور دارد، اظهارکرد: نقش بنیاد مستضعفان در شرایط سخت کنونی در کمک به دولت برای رفع مشکلات مردم شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه با وجود خدمات شایسته نظام در استان کماکان محرومیت در این منطقه از کشور وجود دارد، گفت: با وجود این مزیت ها، ایلام هنوز به توسعه نسبی دست نیافته است و چندین عامل در این محرومیت دخیل بوده که از اصلی ترین آنها می توان به خسارات ناشی از جنگ تحمیلی و 8 سال عدم توسعه استان در آن زمان اشاره کرد.

استاندار ایلام با بیان اینکه ایلام، به عنوان سپر دفاعی کشور در خط مقدم نبرد با دشمن بود، گفت: ایلامیان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی از هلیلان سرعت می گیرد

محرومیت زدایی از هلیلان سرعت می گیرد