مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-10سياسي

مدیران پاسخگوی وعده ها باشند/ تقویت خدمات درمانی در گرمسار و آرادان


نماینده گرمسار وآرادان در مجلس با تاکید بر اینکه مدیران باید پاسخگو وعده های خود باشند و خروجی کار دیده شود، گفت: مشکلات حوزه بهداشت این دو شهرستان پیگیری و خدمات درمانی تقویت می شود.

- اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن انتقاد از وضعیت ستاد بهداشت و درمان استان سمنان، با بیان اینکه متأسفانه به علت عدم پیگیری و نظارت لازم از گذشته بر بیمارستان معتمدی، وضعیت درمان در این منطقه نامناسب است، ابراز کرد: طی سنوات گذشته در حق این منطقه ظلم شده که با پیگیری های لازم و حضور معاون وزیر بهداشت و درمان در گرمسار، معضلات بیمارستان معتمدی و درمان این شهرستان بررسی شده است.

وی با بیان اینکه مدیران وعده هایی که به مردم می دهند پاسخگو باشند و خروجی دستورات وزیر بهداشت و معاون وزیر باید برای مردم گرمسار و آرادان دیده شود، افزود: طی یک ماه آینده تمام تصمیمات اخذ شده اجرایی خواهد شد.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به نشست با معاون وزیر بهداشت، تاکید کرد: در این نشست مصوب شد هشت دستگاه ونتیلاتور (دستگاه کمک تنفسی) با امکانات کامل همراه با تخت ای سی یو به بیمارستان معتمدی اختصاص یابد همچنین پزشکان متخصص لازم تأمین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران پاسخگوی وعده ها باشند/ تقویت خدمات درمانی در گرمسار و آرادان

مدیران پاسخگوی وعده ها باشند/ تقویت خدمات درمانی در گرمسار و آرادان