مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-10بين الملل

نماینده عراقی: دولت الکاظمی حتی یک بند از برنامه های دولتی خود را اجرا نکرده است


نماینده حزب اتحادیه میهنی کردستان ضمن انتقاد از عدم اجرای برنامه های دولت فعلی عراق، گفت که این دولت، اشتباهات بسیاری مرتکب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریزان دلیر نماینده پارلمان عراق از حزب اتحادیه میهنی کردستان از عملکرد مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور بشدت انتقاد کرد.

دلیر به پایگاه خبری و در سایه کنار گذاشتن پارلمان، انتخابات زودهنگام برگزار نخواهد شد.

در همین ارتباط، ریاض محمد نماینده پارلمان عراق از ائتلاف سائرون با اشاره به اینکه 90 درصد فراکسیون های سیاسی تمایلی به برگزاری انتخابات زودهنگام ندارند، گفت که تعیین زمان برگزاری انتخابات از سوی الکاظمی تلاشی از جانب او برای متقاعد کردن افکار عمومی است.

محمد تأکید کرد که شرایط برای برگزاری انتخابات نامناسب است؛ چرا که کشور با بحران های زیادی از جمله بحران مالی و بهداشتی مواجه است که در برابر برگزاری این انتخابات مانع ایجاد می کند.

ائتلاف سائرون اخیرا دعوت الکاظمی برای برگزاری انتخابات زودهنگام در ششم ژوئن سال آینده را یک طرح سیاسی برای کاهش فشار مردمی بر دولت، برشمرد.

الکاظمی به تازگی و بعد از گذشت دو ماه از انتخابش به عنوان نخست وزیر عراق گفت که انتخابات پارلمانی زودهنگام کمتر از یک سال دیگر برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده عراقی: دولت الکاظمی حتی یک بند از برنامه های دولتی خود را اجرا نکرده است

نماینده عراقی: دولت الکاظمی حتی یک بند از برنامه های دولتی خود را اجرا نکرده است