مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-10سياسي

تولید و تراکم نارضایتی از اهداف دشمنان نظام و انقلاب است


تولید و تراکم نارضایتی از اهداف دشمنان نظام و انقلاب است که با استفاده از ظرفیت های رسانه ای خود سعی می کند اذهان عمومی را به تشویش بکشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر عبدالملکی شامگاه دوشنبه در مراسمی که به همت بسیج رسانه استان کردستان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: تولید و تراکم نارضایتی یکی از اهداف دشمنان نظام و انقلاب است که با استفاده از ظرفیت های رسانه ای خود به بهانه های مختلف مانند تورم، بیکاری، گرانی و فقر سعی می کند اذهان عمومی را به تشویش بکشد و اعتزاضات صنفی که ممکن است در هر کشوری اتفاق بیافتد را به سمت اختشاش هدایت کند تا بتواند به اهداف خود برسد.

وی افزود: دشمنان نظام تلاش می کنند با نا امید کردن مردم و افزایش هزینه های نظام به بیشتر شدن نارضایتی و ایجاد اغتشاش در جامعه برسند که با اتحاد مردم هرگز به آن دست نخواهند یافت.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان با بیان اینکه سواد رسانه ای باید مورد توجه همه اقشار قرار گیرد، ادامه داد: برنامه های ضدانقلاب برملا شده، لذا باید از دوقطبی شدن جامعه ممانعت شود و در این راه از فضای مجازی برای همگرایی رسانه ای بیشتر استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و تراکم نارضایتی از اهداف دشمنان نظام و انقلاب است

تولید و تراکم نارضایتی از اهداف دشمنان نظام و انقلاب است