مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-10اقتصادي

مشکلات شرکت خودروسازی بم و کارخانه روغن نباتی گلناز روی میز حمایت از تولید


در ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی مشکلات شرکت خودروسازی بم و کارخانه روغن نباتی گلناز مورد بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/کرمان در ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی مشکلات شرکت خودروسازی بم و کارخانه روغن نباتی گلناز مورد بررسی قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان کرمان در این جلسه بر حضور شخص مدیران در جلسات ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و ادامه داد: جلسات ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از تولید برگزار می شود و مدیران نیز باید با نگاه حمایتی در این جلسات حضور یابند.

یدالله موحد اظهار کرد: در شرایط اقتصادی کنونی کشور و بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمامی قوا از جمله قوه قضاییه، اجرایی و مقننه و تمامی بخش های مربوط به آنها باید به کمک بخش تولید آمده و مشکلات این حوزه را رفع کنند زیرا در شرایط کنونی بخش تولید با مشکلات متعددی روبرو است.

وی بر رفع موانع موجود در مسیر تولید تاکید کرد و افزود: تعطیل شدن هر واحد تولیدی در کشور آثار مخربی به دنبال دارد که ابعاد آن قابل تحلیل و تصور نیست و در برخی موارد بیکار شدن افراد به افزایش نرخ جرم، دعاوی خانوادگی و ناهنجاری های اجتماعی می انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات شرکت خودروسازی بم و کارخانه روغن نباتی گلناز روی میز حمایت از تولید

مشکلات شرکت خودروسازی بم و کارخانه روغن نباتی گلناز روی میز حمایت از تولید