مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 02:502020-08-10ورزشي

قسط هایی که کرونا آن را متوقف نکرد/ دست معیشت مردم زیر سنگ افتصاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهربانو نوری نیا- کرونا، واژه ای که بسامد شنیداری اش این روز ها بسیار بیشتر از هر اتفاق تاریخی دیگری است.

- علاوه بر اینها، آشپزخانه بانک تعطیل و کلیه مراسم ها، جلسات، سمینار ها و مسابقات ورزشی لغو شده است.

تدابیر بهداشتی لازم در خصوص دور نگه داشتن همکارانی که بیماری های زمینه ای دارند یا خانم های باردار از تماس مستقیم با مشتریان نیز از اقدامات یکی از بانک ها طی این هفته بوده است؛ که همگی بسیار کمک کننده درحفظ جان کادر بانک ها و مردم هست.

با وجود اقدامات پیشگیرانه و تلاش های تحسین برانگیز نظام بانکداری در ایام شیوع ویروس کووید 19 متاسفانه مواردی هم دیده شده که هم تاثیر روانی مخرب و هم جسمی بر مردم گذاشته از جمله اینکه یکی از نخستین تصمیم های بانک مرکزی برای کمک به مردم در زمان شیوع ویروس کرونا، تعویق سه ماهه اقساط تسهیلات قرض الحسنه و کسب و کارها، همچنین اشخاصی که در جریان شیوع کرونا کسب درآمد و اشتغال آن ها آسیب دیده اند، بود.

بانک مرکزی در همان روز های نخست شیوع ویروس کرونا از مدیران بانکی خواست تا از گرفتن اقساط اینگونه وام ها تا اردیبهشت 99 خودداری کرده و اقساط کسر شده از حساب گیرندگان تسهیلات را به آن ها بازگرداند؛ بنابراین و طبق مصوبه شورای پول و اعتبار، اقساط تسهیلات قرض ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسط هایی که کرونا آن را متوقف نکرد/ دست معیشت مردم زیر سنگ افتصاد

قسط هایی که کرونا آن را متوقف نکرد/ دست معیشت مردم زیر سنگ افتصاد