مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 02:452020-08-10سياسي

گردشگری فضایی؛ تحقق رویایی گران و اعجاب انگیز


انسان به عنوان موجودی دو پا تفاوتش با دیگر موجودات در این است که چهارپایان سر به زیر هستند؛ اما انسان همواره سر به آسمان داشته و به دنبال کشف ناشناخته های موجود در خارج از این کره خاکی بوده است.

- ایسنا/خراسان رضوی انسان به عنوان موجودی دو پا تفاوتش با دیگر موجودات در این است که چهارپایان سر به زیر هستند؛ اما انسان همواره سر به آسمان داشته و به دنبال کشف ناشناخته های موجود در خارج از این کره خاکی بوده است.

 سفر به فضا رویایی است که بسیاری از انسان ها به دنبال کسب تجربه ای شگفت انگیز و به نوعی غیر عادی آن بوده و هستند.

اما آیا تحقق این رویا روزی عمومیت می یابد؟ یک مدرس حوزه گردشگری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص معرفی گردشگری فضایی به عنوان یکی از گونه های در حال پیشرفت و تحقق حوزه گردشگری عنوان کرد: گردشگری فضایی یک فعالیت تجاری است که به مشتریان خود تجربه بودن در فضا را می دهد، در واقع امروز این فعالیت تبدیل به یک پکیج شده و به فروش می رسد.

دو عامل اساسی از جمله انگیزه های بشری و عامل تجاری روی این موضوع تاثیرگذار است، انسان همیشه به دنبال ناشناخته ‎ها بوده و دیدن جهان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

رضا رضوانی بیان کرد: رفتن به فضا مانند دیگر تکنولوژی های روز تحت تاثیر عوامل نظامی است، به عنوان مثال نخستین مکانی که در آن کامپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری فضایی؛ تحقق رویایی گران و اعجاب انگیز

گردشگری فضایی؛ تحقق رویایی گران و اعجاب انگیز