مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 02:352020-08-10سياسي

اعلام گشایش اقتصادی زودرس و ناپخته بود


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ریاست جمهور مژده برخی گشایش‎ ‎ های اقتصادی را داده بود، اعلام این گشایش زودرس و ناپخته بوده است.

- حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نطق رییس مجلس اظهار داشت: ریاست جمهور مژده برخی گشایش‎ ‎ های اقتصادی را داده بود، ظاهراً در شورای اقتصادی سران قوا، گفت و شنودهایی در رابطه با آن انجام شده است، اما هنوز تصمیماتی گرفته نشده و اعلام این گشایش زودرس و ناپخته بوده که ریاست مجلس در این باره تذکر داد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که بسته اقتصادی رییس جمهور در درجه نخست باید در مجلس مطرح شود، عنوان کرد: یکی از مباحثی که در مجلس بحث شد، همین مسأله بود که ما انتقاد داریم به ریاست مجلس نسبت به این که مطابق آیین نامه داخلی ماده 22 بند یازدهم یکی از وظایف هیأت رییسه مجلس حفظ جایگاه مجلس و دفاع از جایگاه قانونی مجلس است.

وی ادامه دارد: در روز اول مجلس، زمانی که بنا بود قالیباف برنامه های خود را به عنوان رییس مجلس ارائه کند گفت، من کاری خواهم کرد که به نهادهای قانون گذار موازی با مجلس بی نیاز شویم؛ اما باز می بینیم در جلساتی که گرفته می شود رویه سابق طی می شود که البته رییس مجلس اشاره ای داشت که این تصمیم یک تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام گشایش اقتصادی زودرس و ناپخته بود

اعلام گشایش اقتصادی زودرس و ناپخته بود