مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 02:352020-08-10سياسي

935/ شهید جعفر حاجی بابایی: عزت ما در پیروی از آرمان های امام است


شهید جعفر حاجی بابایی در وصیت نامه خود آورده است: ما باید موضع خود را صریحاً با قدرت های شرق و غرب شفاف کنیم و به آنها نشان دهیم که با تمام گرفتاری هایی که داریم تا پای جان از آرمان های امام دفاع خواهیم کرد زیرا عزت ما در این است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید جعفر حاجی بابایی: بسم الله الرحمن الرحیم السلام علیک یا امین الله  و حجته علی عباده السلام علیک یا حسین ابن علی اشهدا انک جاهدت فی الله جهاده و عملت بکتابه و اتبعت سنن نبیه صلی الله علیه و آله.

با سلام و درود به ارواح ائمه هدی و شهدای عزیزمان، درود و سلام بر رهبر کبیر انقلاب خمینی عزیز و به امید نصرت و پیروزی برای رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل با عرض سلام خدمت پدر و مادر عزیزم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

935/ شهید جعفر حاجی بابایی: عزت ما در پیروی از آرمان های امام است

935/ شهید جعفر حاجی بابایی: عزت ما در پیروی از آرمان های امام است