مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 02:252020-08-10اقتصادي

آیا لغو پذیره نویسی دارا دوم قانونی است؟


دومین صندوق سرمایه گذاری قابل معامله موسوم به دارا دوم در 20 مردادماه روز عجیبی را برای بورس و فعالان بازار سرمایه رقم زد.

در ابتدا خبرگزاری صداوسیما در شبانگاه 19 مردادماه با انتشاری خبری از قول علیرضا صالحی، - ایسنا/خراسان رضوی دومین صندوق سرمایه گذاری قابل معامله موسوم به دارا دوم در 20 مردادماه روز عجیبی را برای بورس و فعالان بازار سرمایه رقم زد.

در ابتدا خبرگزاری صداوسیما در شبانگاه 19 مردادماه با انتشاری خبری از قول علیرضا صالحی، رییس سازمان خصوصی سازی، زمان آغاز پذیره نویسی دومین صندوق ETF را اوایل شهریورماه اعلام کرد.

پیش از این نیز در یک مردادماه بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، صالحی اعلام کرده بود که ETF پالایشی در مردادماه تشکیل و به بورس عرضه می شود، بنابراین می توان گفت که خبر صداوسیما چندان دور از ذهن نبوده و توجه مردم و به ویژه فعالان بازار سرمایه را به خود جلب کرده است.

صبح روز 20 مردادماه شرایط با گزارشی از سوی روابط عمومی سازمان خصوصی سازی تغییر کرد، این گزارش ضمن تکذیب آغاز پذیره نویسی از اوایل شهریورماه، با اشاره به قرار قبلی مبنی بر عرضه سهام دولت در چهار پالایشگاه در قالب ETF اعلام نمود که با توجه به عدم اقدام وزارت نفت در تاسیس صندوق مذکور، هیات واگذاری در آخرین جلسه خود و با توجه به عرضه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا لغو پذیره نویسی دارا دوم قانونی است؟

آیا لغو پذیره نویسی دارا دوم قانونی است؟