مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 01:452020-08-10سياسي

کرونا برای شرکت های دانش بنیان فرصت سازی کرد


مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری مرکزی درخصوص تاثیر کرونا بر فعالیت شرکت های دانش بنیان مستقر در استان مرکزی، گفت: کرونا فرصتی را ایجاد کرد تا شرکت های دانش بنیان به مانند قبل توانایی های خود را اثبات کنند و شایستگی های خود را به .

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری مرکزی درخصوص تاثیر کرونا بر فعالیت شرکت های دانش بنیان مستقر در استان مرکزی، گفت: کرونا فرصتی را ایجاد کرد تا شرکت های دانش بنیان به مانند قبل توانایی های خود را اثبات کنند و شایستگی های خود را به نفع اقتصاد کشور به منصه ظهور بگذارند.

موسایی در بازدید از خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: تاثیر کرونا بر شرکت های دانش بنیان مثبت بوده است، یعنی شرکت های دانش بنیان هم به حوزه بهداشت و درمان و هم به حوزه اقتصادی کشور کمک کرده اند و در آینده این شرکت ها موتور محرک اقتصاد ما خواهند بود.

وی با اشاره به وجود بیش از 82 شرکت دانش بنیان در سطح استان مرکزی، افزود: بخشی از این شرکت ها در پارک علم و فناوری استان مستقر هستند و در کارخانه نوآوری این پارک که به تازگی تاسیس شده است، فعالیت می کنند.

موسایی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان استان تاکنون اقدامات مثبتی در زمینه ساخت و تهیه اقلام و تجهیزات پزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا برای شرکت های دانش بنیان فرصت سازی کرد

کرونا برای شرکت های دانش بنیان فرصت سازی کرد