مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 00:352020-08-10دانش

تخفیف 50 درصدی به اجاره بهای واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری شهید بهشتی


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی از تخفیف 50 درصدی اجاره بهای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به دلیل محدودیت های ایجاد شده بر اثر شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- محمدصادق خیاطیان رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،  از تخفیف 50 درصدی اجاره بهای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به دلیل محدودیت های ایجاد شده بر اثر شیوع ویروس کرونا خبر داد.

  * وظیفه اصلی و ذاتی پارک های علم و فناوری حمایت از کسب وکارها است وی افزود: یکی از رسالت ها و ماموریت های اصلی پارک علم و فناوری حمایت از تیم ها، واحدهای فناور و شرکت هایی است که می خواهند ایده هایشان را به محصول تبدیل کنند.

  رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در ادامه گفت: ایده ها در راستای کارهایی است که معمولاً پژوهشگران، دانشگاهیان و اعضای هیات علمی برای خود هدف گذاری کرده و می خواهند در این راستا فعالیت کنند؛ لذا وظیفه اصلی و ذاتی پارک علم و فناوری حمایت از کسب وکارها است؛ بدیهی است زمانی که یک اتفاقی در کشور یا منطقه ای رخ می دهد و باعث مختل شدن توسعه می شود وظیفه پارک علم و فناوری جدی تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 50 درصدی به اجاره بهای واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری شهید بهشتی

تخفیف 50 درصدی به اجاره بهای واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری شهید بهشتی