مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 20:452020-08-10سياسي

دشت ورامین فاقد اردوگاه دانش آموزی است


امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه جوانان شهرستان ورامین از کمترین امکانات تفریحی و رفاهی برخورد هستند، گفت: دشت ورامین فاقد اردوگاه دانش آموزی است تا فعالیت های فرهنگی در آن انجام گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین روز دوشنبه در آیین افتتاح پارک فناوری شهرستان، اظهار کرد: خدا را شاکریم امروز این مرکز با پشتیبانی و حمایت فرزند دیار 15 خرداد افتتاح شد.

وی ادامه داد: تأسیس و راه اندازی پارک فناوری شهرستان ورامین با دستور معاونت فناوری رییس جمهور حدود 16 ماه پیش شروع شده بود و امروز به بهره برداری رسید.

فرماندار ورامین افزود: این مرکز با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و فازهای بعدی نیز احداث خواهد شد.

کاغذلو خاطرنشان کرد: هدف اصلی راه اندازی این مرکز برای فعالیت جوانان نخبه و با استعداد دیار 15 خرداد بوده تا از پتانسیل های این جوانان در حوزه های مختلف کشاورزی، دامپروری، علوم پایه، و صنعت که ایده و خلاقیت دارند احداث شده است.

جوانان شهرستان ورامین از کمترین امکانات تفریحی و رفاهی برخوردار هستند حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در ادامه این مراسم گفت: از مسؤولان کشوری می خواهیم تا از جوانان خوش فکر و با استعداد حمایت کنند چرا که ورامین مهد جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت ورامین فاقد اردوگاه دانش آموزی است

دشت ورامین فاقد اردوگاه دانش آموزی است