مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 20:152020-08-10اقتصادي

آمادگی وزارت نفت برای عرضه سهام پالایشگاه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هوشنگ فلاحتیان در ارتباط تلفنی با برنامه شبکه خبر افزود: یکی از دستگاه هایی که به نام وزارت نفت است در طول سال های اخیر موفقیت های بسیار چشمگیری در واگذاری شرکت های تابعه و وابسته خود داشت و اکنون هم تعداد بسیار .

- معاون برنامه ریزی وزیر نفت گفت: وزارت نفت آماده است به هر روشی که وزارت امور اقتصادی و دارایی تشخیص دهد چه از طریق صندوق ETF و یا از طریق بلوکی، سهام پالایشگاه ها را عرضه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، هوشنگ فلاحتیان در ارتباط تلفنی با برنامه شبکه خبر افزود: یکی از دستگاه هایی که به نام وزارت نفت است در طول سال های اخیر موفقیت های بسیار چشمگیری در واگذاری شرکت های تابعه و وابسته خود داشت و اکنون هم تعداد بسیار محدودی از سهام پالایشگاه ها را داریم که همواره در مکاتبات با وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعلام آمادگی کردیم که به هر روشی که آن ها تشخیص دهند همکاری کنیم و بقیه سهام هم به مردم واگذار شود.

وی ادامه داد: در طول سال جاری هم پس از اینکه مصوبه مجلس شورای اسلامی در قالب بودجه سال 1399 ابلاغ شد، نشست هایی میان وزارت نفت و سازمان خصوصی سازی برگزار و راهکارهای مختلفی برای این کار در قالب قوانین و مقررات موجود و اساسنامه شرکت ملی پالایش و پخش بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی وزارت نفت برای عرضه سهام پالایشگاه ها

آمادگی وزارت نفت برای عرضه سهام پالایشگاه ها