مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 16:102020-08-10اجتماعي

بازگشایی مدارس اهر در شهریورماه با رعایت پروتکل های بهداشتی


مدیر آموزش و پرورش اهر از بازگشایی مدارس این شهرستان در شهریورماه با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قادر رمضان پور عصر امروز در جلسه ای با مدیران مدارس با انتقاد از پایین بودن درصد ثبت نام دانش آموزان و ثبت سفارش کتاب های درسی اظهار داشت: یک سال زحمت کشیده شده ولی در ثبت نام دانش آموزان و ثبت سفارش کتاب های درسی، مدیران عملکرد ضعیفی دارند به طوری که اهر عملکرد کمتر از میانگین استانی را دارد.

وی از بازگشایی مدارس شهرستان اهر در شهریورماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و افزود: 2500 دانش آموز سال اولی می بایست برای دریافت کتاب درسی ثبت نام می کردند ولی تا این لحظه حدود 1500 دانش آموز ثبت سفارش کتاب کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش اهر بر لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی دانش آموزان تاکید کرد و گفت: مدیران مدارس بایستی از شرایط دانش آموزان در رابطه با دسترسی موبایلی و تلویزیونی به برنامه شاد آموزش و پرورش اطلاع کافی داشته باشند، چراکه برای تأمین گوشی و تبلت جهت استفاده دانش آموزان بی بضاعت در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در اولویت خواهد بود.

رمضان پور با اشاره به این که سال گذشته آموزش و پرورش اهر رتبه دوم پروژه مهر را کسب کرده بود، گفت: با انجام دقیق دستورالعمل ها و مراحل با آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس اهر در شهریورماه با رعایت پروتکل های بهداشتی

بازگشایی مدارس اهر در شهریورماه با رعایت پروتکل های بهداشتی