مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 15:502020-08-10سياسي

پیشنهاد تعویق یک ماهه کنکور سراسری در ستاد ملی کرونا مطرح می شود


وزیر بهداشت در آخرین اظهار نطر در خصوص زمان برگزاری کنکور گفت:اگر مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور نمی توانند پروتکل های سختگیرانه بهداشتی را اعمال کنند با برگزاری کنکور در زمان مقرر مخالف هستم.

- وزیر بهداشت در آخرین اظهار نطر در خصوص زمان برگزاری کنکور گفت:اگر مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور نمی توانند پروتکل های سختگیرانه بهداشتی را اعمال کنند با برگزاری کنکور در زمان مقرر مخالف هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نمکی وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام خود به برگزار جلسه ای با حضور مسئولان دو کمیسیون بهداشت و آموزش و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور و وزیر علوم اشاره کرد و گفت: وزیر علوم و رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کردند که اجرای پروتکل های سختگیرانه در این زمان کوتاه امکان پذیر نیست مگر این دستورالعمل ها برای برگزاری آزمون های سراسری تغییر کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این جلسه اعلام کردم به عنوان وزیر بهداشت و متولی سلامت این کشور، قطعا سلامت فرزندانمان اولویت است و از این پروتکل های سختگیرانه کوتاه نخواهیم آمد که رییس کمسیون های آموزش و بهداشت مجلس در این زمینه همراه و موافق بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تعویق یک ماهه کنکور سراسری در ستاد ملی کرونا مطرح می شود

پیشنهاد تعویق یک ماهه کنکور سراسری در ستاد ملی کرونا مطرح می شود