مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 14:502020-08-10ورزشي

تشریح آخرین برنامه های فدراسیون جهانی تکواندو


رییس فدراسیون جهانی تکواندو در پیامی از برنامه های آتی این نهاد بین المللی و برگزاری مجمع جهانی به صورت ویدئو کنفرانس خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخرنگار مهر، دکتر چانگ وون چو بعد از جلسه آنلاین با اعضای شورای اجرایی WT در گفتگویی اظهار داشت: به دلیل شرایط موجود ناشی از شیوع ویروس کوید -19 امسال قادر به برگزاری مسابقات جهانی تکواندو نوجوانان در صوفیه نخواهیم بود و برای همه ورزشکاران جوانی که بسیار سخت برای این مسابقات تمرین کرده اند متأسفیم.

وی افزود: با این حال، اولویت اصلی ما حفظ سلامتی خانواده تکواندو جهانی است و پس از بحث و گفتگو کامل با همه طرف های ذیربط، از جمله کارشناسان پزشکی، به این نتیجه رسیدیم که برگزاری این رقابتها چندان ایمن نیست و شک نداریم که صوفیه در سال 2022 یک رویداد خارق العاده برگزار خواهد کرد.

رییس فدراسیون جهانی به برگزاری مجمع عمومی فدراسیون جهانی هم اشاره کرد و افزود: این قرار بود در صوفیه برگزار شود که پس از لغو این رقابتها، مجمع در همان تاریخ 6 اکتبر 2020(15 مهرماه 1399) به همراه جلسه شورای اجرایی برای اولین بار در تاریخ به صورت مجازی برگزار می شود.

تصمیم گیری در خصوص فینال رقابتهای گرنداسلم، که قرار است در اواخر سال جاری میلادی برگزار شود نیز در همین جلسه اتخاذ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین برنامه های فدراسیون جهانی تکواندو

تشریح آخرین برنامه های فدراسیون جهانی تکواندو