مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 14:352020-08-10دانش

انتخاب دانشگاه آزاد بروجرد به عنوان دبیرخانه کنسرسیوم گیاهان دارویی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد دلایل واگذاری مسئولیت دبیرخانه کنسرسیوم گیاهان دارویی مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی به این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد دلایل واگذاری مسئولیت دبیرخانه کنسرسیوم گیاهان دارویی مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی به این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.

داریوش جاوید امروز 20 مردادماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به واگذاری مسئولیت دبیرخانه کنسرسیوم گیاهان دارویی مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی به واحد بروجرد درباره دلایل این موفقیت مرکز تحقیقاتی گیاهان دارویی، سلامت و امنیت غذایی اظهار کرد: از علل انتخاب این مرکز به عنوان دبیرخانه کنسرسیوم گیاهی می توان به کارهایی که در واحد بروجرد انجام شده و یا در حال پیگیری است و نیز برنامه ریزی هایی که برای آینده داریم، اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در واحد بروجرد زیرساخت های خیلی خوبی در زمینه گیاهان دارویی وجود دارد که می توان امکانات آزمایشگاهی بسیار مجهز مانند دستگاه هایی که برای استخراج اسانس ها از حوزه شناسایی مواد مؤثره گیاهان استفاده می شود و دستگاه های زیادی که در آزمایشگاه های خود داریم را نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب دانشگاه آزاد بروجرد به عنوان دبیرخانه کنسرسیوم گیاهان دارویی

انتخاب دانشگاه آزاد بروجرد به عنوان دبیرخانه کنسرسیوم گیاهان دارویی