مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 13:552020-08-10سياسي

5 هزار و 300 شرکت دانش بنیان در کشور فعال شده است


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: در حال جاضر در کشور 5 هزار و 300 شرکت دانش بنیان در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سورنا ستاری عصر دوشنبه در حاشیه آیین افتتاح مرکز نوآوری ورامین که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جوانان ورامین نشان داده اند که می توانند تحولات شگرفی را در کشور ایجاد کنند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به اینکه شهدایی همچون شهیدان ستاری و اردستانی که زاده این منطقه هستند و مایه فخر کشور محسوب می شوند گفت: این شهدا نشان دادند که وقتی روی بچه های کویر سرمایه گذاری صورت بگیرد برای کشور افتخار آفرینی می کنند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه های اقتصاد دانش بنیان در سال جاری در سطح کلان کشوری برنامه های زیادی را در نظر گرفته شده است بیان داشت: برای اینکه در شهرستان برنامه های دانش بنیان مؤثر باشند و رخ دهند باید توسط مسئولان پیگیری شود.

ستاری عنوان داشت: اتفاقی که امروز در این منطقه افتاد اتفاق خوبی است و اینکه جهاد کشاورزی تصمیم گرفته که درب های این مکان باز شود و جوانان دارای ایده و نوآوری از این امکانات بهره مند شوند ما نیز آمادگی داریم که تیم ها را حمایت کرده و برای توسعه زیرساخت و هزینه های موجود مساعدت های لازم را داشته باشیم که انشاالله باید منتظر اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار و 300 شرکت دانش بنیان در کشور فعال شده است

5 هزار و 300 شرکت دانش بنیان در کشور فعال شده است