مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 13:002020-08-10فرهنگي

تغییر قاعده بازی در سینمای زخم خورده از کرونا


یک نمونه دیگر هم سریال خطرناکترین بازی Most Dangerous Game است که فصل اول آن همین امسال منتشر شد در 15 قسمت تقریبا 8 دقیقه ای.

- عصر ایران ؛ کاوه معین‌فر - بعد از شیوع ویروس کرونا بسیاری از قواعد زندگی دچار تغییر و تحول شد و این اتفاق محدود به یک کشور یا یک جغرافیای خاص نیست بلکه تمام جهان را در بر گرفته است.

گیشه سینما در همه جای جهان به شدت با افت فروش روبرو شده است و قطعا ایران هم از این قاعده مستثنی نیست، کشورهای بزرگ صاحب سینما هم با این موقعیت ناخوشایند به شدت درگیر هستند.

برای مثال در چین به عنوان دومین بازار بزرگ سینمایی جهان پس از آمریکا، سال گذشته و در مقطع زمانی کنونی 5.

4 میلیارد دلار فروخته بود اما مجموع فروش سال 2020 خود را به رقم 394 میلیون دلار رساند که در مقایسه با آمار مشابه سال گذشته از کاهش 93.

2 درصدی حکایت دارد.

البته این روند بسیار طبیعی است به دلیل اینکه در بسیاری از نقاط کشور چین همچنان سینما تعطیل است و سالن‌های که فعال هستند با سقف ظرفیت 30 درصدی برای حضور مخاطبان به نمایش فیلم پرداخته‌اند.

از طرف دیگر بسیاری از سازندگان فیلم هم حاضر به ارائه فیلم خود در چنین شرایطی نشده‌اند و قطعا سیاهه‌ای از انواع فیلم‌های با پتانسیل فروش بالا وجود دارد که فعلا دست نگه داشته و منتظرند تا موقعیت ویروس کرونا و تبعات آن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر قاعده بازی در سینمای زخم خورده از کرونا

تغییر قاعده بازی در سینمای زخم خورده از کرونا