مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 12:552020-08-10پزشكي

ابتلای 450 نفر از کادر درمان اصفهان به کرونا


قائم مقام و معاون پشتیبانی و رفاهی سازمان نظام پزشکی اصفهان گفت: حدود 5000 نفر کادر درمان در کل کشور و 450 نفر در حوزه بهداشت و درمان به کرونا مبتلا شدند و حدود 160 نفر به شهادت رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباسعلی خادمی ظهر امروز  در نشست هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی،  اظهار داشت: سلامت و امنیت دو مسأله اساسی است که سازمان نظام پزشکی در امر سلامت همگام با دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مراکز،  این وظیفه را برعهده دارند و با یادآوری دوران جنگ تحمیلی، این جهاد و ایثارگری هنوز ادامه دارد.

رییس سازمان نظام پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه خبرنگاری جزو مشاغل سخت است، گفت: همان طور که جامعه پزشکی در خط مقدم کرون است، خبرنگار در خط مقدم اطلاع رسانی است.

رعایت پروتکل های بهداشتی در 95 درصد مطب ها وی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در مطب ها، بیان کرد:  از سوی معاونت درمان، مطب ها مورد بازدید قرار گرفت، 95 درصد مطب ها رعایت پروتکل داشتند و در تعدادی از درمانگاه ها مشکل وجود داشت و طی جلسه ای این قضیه تبیین شد که جامعه پزشکی، خود، به عنوان سرمشق و الگو پروتکل را رعایت کند.

خادمی در رابطه با پرداخت مالیات توسط پزشکان و نداشتن کارت خوان توسط عده ای از آن ها، عنوان کرد: رییس سازمان امور مالیاتی اعلام کردند، اکثر پزشکان تا آخر بهمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 450 نفر از کادر درمان اصفهان به کرونا

ابتلای 450 نفر از کادر درمان اصفهان به کرونا